Urząd ds. Turystyki Tajlandii (TAT) organizuje roadshow z udziałem 61 tajlandzkich przedtswicieli branży turystycznej. Uczestnicy odwiedzą Szanghaj, Chengdu i Guangzhou.
Zaprezentowana zostanie nowa kampania stworzona specjalnie dla rynku chińskiego. Ma ona na celu ułatwienie oraz zwiększenie możliwości współpracy biznesowej między krajami.
Kolejnym celem kampanii jest zwiększenie świadomości chińskich turystów i zachęcenie ich do odwiedzenia Tajlandii, aby mogli cieszyć się szerokim wachlarzem atrakcji turystycznych, który ten kraj ma w swojej ofercie.
W każdym z trzech odwiedzonych miast – Szanghaju, Chengdu i Guangzhou – odbędzie się prezentacja omawiająca aktualne produkty turystyczne znajdujące się w ofercie Tajlandii.
TAT zamierza współpracować ze strategicznymi partnerami w całych Chinach – zarówno online, jak i offline – aby promować różnorodne produkty i usługi turystyczne, które zaspokoją obecny styl życia chińskich turystów.