Miasto Linyi, w starożytności nazywane Langya, 12 stycznia rozpoczęło serię działań związanych z budowaniem marki dla starożytnego miasta Langya (Langya Ancient City), które ma zostać otwarte 2 lutego. Będzie to nowy obiekt turystyki kulturowej.

Preludium do tych wydarzeń była konferencja pod tytułem „Wejście do malowniczego Langya”, która zgromadziła 500 renomowanych pośredników, przedstawicieli handlowych, miłośników turystyki kulturalnej i dziennikarzy.

Podczas konferencji goście zastanawiali się, jak najlepiej wykorzystać atrakcyjność krajobrazu i kultury Langya do dalszego pobudzania wysokiej jakości rozwój turystyki.

Jako nowy model wspólnych inwestycji przedsiębiorstw państwowych i prywatnych, Langya Ancient City ucieleśnia zobowiązanie miasta do dalszego pogłębiania współpracy sektora publicznego i prywatnego oraz cementowania lokalnego sektora turystyki kulturalnej, powiedział Zhang Hongliang, zastępca dyrektora generalnego Shandong Finance Group.

Hu Bing, główny projektant kreatywny Langya Ancient City, zachęcał uczestników konferencji promującej markę, aby szukali piękna starożytnego miasta podczas zwiedzania powiązanych malowniczych obszarów i odkrywania kultury Langya.

Miasto podpisało także umowy o strategicznej współpracy z wieloma biurami podróży i sprzedawcami, a także przyznało licencję „Bazie transmisji na żywo wpływowych osób związanych z turystyką kulturalną” na stworzenie nowego modelu strefy widokowej oraz transmisji na żywo – opartego na rozpowszechnianiu marki.

Podczas epickiego pokazu zorganizowanego podczas konferencji poświęconej premierze marki publiczność zanurzyła się w legendarnym świecie kultury Langya, w którym artyści zaprezentowali historię Linyi i godne podziwu cechy kulturowe przodków i mędrców Langya, takie jak otwartość, odwaga, lojalność, życzliwość i obowiązkowość.

Na tydzień przed formalnym otwarciem Langya Ancient City uruchomi kanały rezerwacji biletów na swoim oficjalnym koncie WeChat i na platformach internetowych biur podróży, aby podkreślić wyłaniający się nowy znak rozpoznawczy kultury Linyi w Shandong we wschodnich Chinach.