9 stycznia w Hangzhou, w prowincji Zhejiang, Chińska Grupa Mediów (CMG) oraz prowincja Zhejiang podpisały umowę o współpracy strategicznej w ramach projektu „Wzmacnianie kraju przez znane marki”.

Wang Hao, sekretarz Komitetu Partii w prowincji Zhejiang, oraz Shen Haixiong, wiceminister Wydziału Publicznego Komitetu Centralnego KPCh i prezes CMG, byli świadkami podpisania dokumentu.

Wang Hao zaznaczył, że Zhejiang jest gotowa do współpracy z Chińską Grupą Mediów, traktując tę umowę jako wyjątkową okazję. Współpraca w ramach ogólnokrajowego projektu CMG „Wzmacnianie kraju przez znane marki” ma na celu osiągnięcie pozytywnych rezultatów.

Shen Haixiong podkreślił, że pod przewodnictwem Sekretarza Generalnego Xi Jinpinga, prowincja Zhejiang stawia na wysoką jakość rozwoju jako fundament Nowej Ery. Zhejiang przyjęła odpowiedzialność za rolę „głównej prowincji gospodarczej” i skoncentrowała się na dostarczaniu wysokiej jakości rozwoju.